"The ugly truth"

Helt okey. Se den. Det är ingen jag skriker "Ja, den ser vi igen!" man jag skulle inte säga nej om någon skulle säga en kväll att "den där vill jag se". Bra förklaring?

Haft en dålig dag idag, så mycket känslor på em gång. Känslor är verkligen som färg. När de blandas blir allt tråkigt. Jag vill bara vara röd och rosa och fin. Men just nu känns det brunt. Jag är ledsen och *någon känsla jag inte kan sätta fingret på*, kär, trött, galen, illamående, förväntansfull, nervös (för VFU, lärarprogrammet och annat) rädd för att bli sviken och besviken men mest av allt är jag arg på mig själv som inte kan ta mig i kragen och bortse från de mörka av alla dessa känslor. Att jag skjuter upp allt och inte får något gjort. Allt känns ändå fördjäves när jag inte vet om jag får fortsätta.
Det var en uppdatering av hur jag mår. Någon som blev klokare? Inte jag i alla fall.

Kanske filmen hade varit bättre om jag var på topp.

Kommentarer
Postat av: Matilda

jag tyckte den var jätterolig. men kanske bara är min humor. ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback