VFU

Ni som läser.... Kommer ni ihåg den där stressade och irriterade människan jag pratade med i telefon på förskolan där jag ska vara? Det är henne jag ska ha som vägledare. Hua. Hoppas hon inte är så i verkligheten utan typ har telefonskräck. Aja. på måndag ska jag i alla fall dit och kolla läget, hur det ser ut och ha lite samtal med min vägledare. Träffa lite snälla barn :)

Jag har gjort kanongod köttfärs quornfärs och väntar nu bara på att pastan ska bli klar.

Imorgon ska jag och Bella jobba med uppsatsen. Vi ska fan bli klara imorrn, för vi sitter från 12. Klockan 18.30 ska jag sjunga och hoppas på att jag passar in i SKÖN (Studentkören i Norrköping).

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hon kanske bara var stressad då eller hade en dålig dag. Man kan ofta låta värre i telefon än vad man är i verkligheten. :)



Maten låter god också, jag är så sugen på riktig mat nu så jag blir galen.



Lycka till med kören också! Ha det bra bästa magga! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback