Kul, men intensivt!

Det händer massor med saker hela tiden. Den mesta av min tid (som inte är skoltid) går till Fadderiet. Det är möten 1-3 gånger i veckan och mycket som ska tänkas på.

Har tappat bort min nya (dyra) Halvkasst-tröja. :( Tror jag glömde den i tvättstugan förra söndagen när vi tvättade. Var nere där idag och kollade, men där fanns den inte. Någon har tagit eller slängt den antar jag... Jag satte upp en lapp på dörren om att jag saknar den.

Helgen har varit fullspäckad. I lördags hade lärar-fadderierna möte, det var riktigt kul att göra något gemensamt. Vi åt mat på Världens Bar och sen hade vi pingisturnering. Jag och Johan vann! Vi gick till Trappan en sväng också. Hoppas att det kan bli något av det vi pratade om.

Det blev en sen kväll på lördagen och en tidig söndasgmorgon. Kären träffades klockan 9 för uppsjungning och genrep. 11 sjöng vi i Norrköping. Jag och Emma slängde i oss underbart god mat som Martin hade lagat och åkte vidare till Linköping för uppsjungning igen. Klockan 18 var det dags att sjunga i Linköping. Hem, äta mat, plugga, sova.

Om ett tag så kommer Nt24 och ska prata med oss om gamla spel. Får se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback