Måndag 16 augusti 2010

Idag är det ingen jättebra dag. Inte till en början i alla fall, får se hur den blir senare..
Det blev en sen natt föjld av dålig sömn, men i väntan på sömnen hade jag givande samtal men en nyfunnen vän. Samtal med Skåne om nätterna är några av de bästa, jag tackar Jens för sin ärlighet och snälla ord.

Fin flicka med huvudet på skaft ^^
Du var en härlig person att lära känna, utan tvång och bara avslappnat. Det är så det ska vara.
Det var lätt att umgås med dig, inget påtvunget och onaturligt. Så du är alltid välkommen ner igen.

Jag fortsätter att sätta söta rosetter runt fina ord och spara dem i mitt hjärta.

----------
12.42

Allt blev snabbt ännu värre.

Kommentarer
Postat av: louise

krama

2010-08-17 @ 18:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback