måndag 9 augusti 2010

Idag börjar sommarkursens lärarledda lektioner igen. Jag ligger efter i planeringen men det får jag jobba ikapp nu i veckan.

Kommer blir en lång dag idag. Har sovit lite för lite och nu sitter jag och har frossa (yeey). Vaknade helt dyngsur och fryssen, frös mig igenom hela duschen. Det ska inte riktigt vara så antar jag, men jag har inte tid att bli sjuk. Funderer dock på om jag ändå ska vara hemma och sjuk idag och åka ikväll eller imorrn istället så att det inte visar sig att det är något virus jag fått och smittar Jenny och Stefan. Ska bo hos Jenny och Stefan i veckan. Aja, jag få se hur jag mår om ca två timmar, när jag senast måste åka, om jag ens är kapabel till att köra. Jag ska inte köra om jag är trött. Jag är inte trött just nu, men det kommer säkerligen.

----------------
6.54

Halft ny plan:
Jag lägger mig igen och åker till andra mattepasset, som börjar 13, om jag hinner. Kan bli svårt att soma nu dock... jag kanske ska packa allt färdigt först så att det bara är att åka sen.

----------------
10.32

Sovit mer, fryser mindre. Ska nu packa, äta, åka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback