Minishopping

Åkte till ut till Ikano för att hämta tabletter på apoteket. Tji fick jag, det fanns inga. Jag trodde inte att jag hade, men jag hoppades på det. Jag får fint vänta tills läkarbesöket den 26e. Får se vad som kommer göras då. Nu har jag fått samma pillerkur några gånger och även den starkare modellen.

Så jag tröstshoppade lite istället för att få tabletter.

Det resulterade i en sommarklänning för 50:- som är perfekt nu när jag vill att det ska vara så lite kläder som möjligt på underdelen. Jag hittade också underbara strumpor! Barbapapa! Hihi.
Här är ett kort på klänningen i alla fall

Kommentarer
Postat av: louise

SÅ söööt den var.

HÅller tummarna på att det ska bli bättre :)

2010-08-15 @ 17:58:11
Postat av: annabanana

jättesöt klänning :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback