December 2010

Hopp. December igen.
Svårt att ta sig fram, har ett fint blåmärke på mitt vänstra knä eftersom det är just det jag slår i varje gång jag halkar.
SKÖNs julkonserter är över. Intensiva men underbart fina dagar med en mysig avslutning! Jag hade ordnat med sittningsuppdrag och satt och mös och grät av glädje när jag satt och lyssnade när den fina kören utförde dessa. Jag grät även av smärta, men det är en annan sak. Jonas var tapper och kontrade tal med nya tal. Han var superduperduktig, lilla vännen. Jonas är en av de få personerna runt mig som är yngre än mig och jag passar på att utnyttja det lite genom att känna mig stor. Kuligaste är att han är ungefär dubbelt så lång som mig. Jonas är lång och ståtlig och jag är, som vi vet, kort. Jonas är en mycket mycket mycket fin person!!

En annan fin liten vän som jag vill uppmärksamma speciellt mycket är
Jonis. Min vän med ett stooort hjärta, mycket glädje och en fin hatt. Underbar människa, känner honom mycket väl! Jon alltså, inte hatten. (Ja, jag har fastnat i en yrrol-citerar-period.) Jon är värd alla fina glittrande ord som finns!! Säg till om du glömmer det, så ska jag påminna dig. Mindre än tre

2010 har för mig varit vännernas år. Jag har skapat band jag aldrig vill klippa av. Om jag ska uttala mig om en önskning om 2011 är det att få fortsätta skapa fina relationer tillsammans med dessa underbara människor som på kort tid har kommit att betyda fruktansvärt mycket för mig. De har på denna korta tid tagit en stor plats i mitt hjärta - mycket stor.

På torsdag har jag tenta
. En salstenta som jag inte är ett dugg förberedd för. Jag har haft en hel del problem nu senaste månaden vilket har gått ut över läsningen. Det är ganska mycket litteratur jag har att plöja igenom till tentan. I alla fall två skönlitterära och några hundra sidor med facklitteratur. Blaha blaha.

Om ett tag ska jag vara hos kiropraktorn. Jag kommer få betala många pengar för besöket då jag inte fått svar om remiss än. Läkaren är inte på plats och de hade inte överlåtit det åt någon annan. Suck. Men men. Förhoppningsvis behöver jag bara betala för detta besöket (och förra) och sedan få en remiss. Men det är ändå 800:- som hade legat bra på mitt konto. De kommer att lämna ett stort hål nu i december månad. Tur att jag har en rik fästman jag kan snylta lite på om det behövs. Vi får se hur jag mår efter kiropraktorn, om jag kommer få nå läsande gjort idag. Det är inte värre än att jag får ta en omtenta annars.

Jag har fått en massa övningar hos kiropraktorn, av gymnasten, som jag ska pyssla med också!

Jag bryter mot svenska skrivregler när jag bloggar. Vilket bad-ass jag är, typ.

Kommentarer
Postat av: J-A

Mindre än tre!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback