Julafton 2010

Julafton började med irriterande samtal och tårar i en tröstande JoacimFamn. Sen bidde det hårfärgning och sömn. Natten spenderades i Torstuna och morgonen bjöd på julfrukost, paketöppning och sötpöta kissekatter!




Innan Kalle sade vi hej till Samtalens ägare och åt en bit mat.

Lagom till Kalle såg vi till att sitta bänkade hemma hos min mormor och morfar, där julaftonen skulle spenderas. Kvällen bjöd på Kalle, mat, en massa paket och fika innan vi begav oss ut på vägarna igen för att återvända till Norrköping.





Juldagen spenderade Joacim i kassan på Media Markt och jag i sängen läsandes Gömda. Jag lånade även ut min dator till grannen några timmar. Den verkar vara hel, bara mina flikar som var misshandlade. Tur att jag inte är lika beroende av dem nu som jag var förut.

Idag har jag shoppat med Peter i Norrköping City. Skulle ha tvättat idag också, men det var kuligare att gå på stan. Jag får inviga vår tvättmaskin som står i lägenheten istället.

Imorrn åker jag iväg och spelar en massa spel på konvent!
Awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback