Söndag vecka 49 år 2010

Idag har jag knappt gjort nått nyttigt. Det finns en massa borden och jag har endast gjort en och en halv av dem. Jag har tvättat och börjat plocka i kök och vardagsrum. Så vad har jag gjort resten av dagen när jag borde ha läst böcker? Jag har spelat StarCraft2 - både campaign och lite tillsammans med Jon.

Jonas är här och ska sova över eftersom vi ska träffas med kören 7.45 imorgon. Luciatåg står på schemat.

Imorgon ska jag först d¨gå luciatåg och sedan läsa läsa läsa läsa läsa.

Jag ska på spelkonvent i mellandagarna. Just nu måste jag bestämma mig för när jag ska åka dit. Spelkonventet är 27-30 december.
Alternativ ett: Åka buss till konventet för 240:- och komma fram kl 20 den 27e
Alternativ två: Åka bil tillsammans med Joacim och komma fram strax innan kl 00 den 28e.
Just nu lutar det åt buss faktiskt, har ångrat mig fram och tillbaka.. Men jag måste bestämma mig ganska snart, så att inte bussbiljetterna tar slut.

Nu ska jag i alla fall sova.

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback