Tentasvar

Ser på facebook att flertalet i min klass fått besked om att de är G på tentan. Jag har inte fått nått, det brukar betyda att man är U. Dåligt det där... Man tycker att alla svar ska komma samtidigt, men icke... Annars skulle det kännas bättre om de fått U skulle få sina besked innan de som fått G. Aja. Bara att gilla läget. Jag hade inte räknat med att jag skulle få annat än U, så för mig är det lugnt. Jag har ju missat en massa av undervisningen när jag varit sjuk och eftersom inget är obligatoriskt så går det inte att ta igen heller... Jag är inte rädd för omtentor i alla fall. :) Det finns ju en del människor som är livrädda för underkända resultat, jag fårstår inte riktigt hur man kan ha så höga krav på sig själv - att aldrig tillåta sig misslyckas.

Peter kom hit ett slag och spelade Donkey Kong med mig. Det var riktigt skoj som 2p-spel faktiskt! Vi spelade värld ett med ett antal Game Over (höhö) och begav oss sedan till Dan (och hans vän Tom) med en kasse spel. Det blev Carcassonne och Chez Geek. När Joacim kom så spelade vi två omgångar Shadow Hunters. Det är härligt med spel. Ska bli skönt att komma iväg på spelkonvent och nörda innan det är dags att ta tag i pluggandet ordentligt. Imorrn måste jag dock läsa Gömda.

Håller tummarna för att sömnen är med mig och att jag inte drömmer lika illa som jag gjort de senaste gångerna jag sovit. En gång drömde jag om att jag hade sådan fruktansvärd värk i vänster sida av nacke/axel så att jag hade huvudvärk när jag vaknade.

Imorrn ska jag även fortsätta (kanske) försöka röja. Jag har börjat i sovrummet där jag fortfarande har kartonger som står med saker - galet!

Fick samtal idag igen. Suck.

"När ska jag leva mitt liv för mig, göra de saker jag tror på?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback