Tvåtusenelva

Årsskiftesvecka. På Lördag är det nytt år, jag tror på 2011. Tvåtusenelva kommer bli ett kämpigt, men mycket mycket fint år! :D

2010
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag var i Skåneland för första gången. Spenderade sommaren hos Henrik. Spelade Starcraft!
Vilka länder besökte du?
Skåneland
Är det något du saknade år 2010 som du vill ha år 2011?
Ja. Det ska vi se till att ordna :)
De stunder från år 2010 kommer du alltid att minnas?
December 2010 kommer ganska säkert att bevaras i mitt minne.
Vad var din största framgång 2010?
Utvecklats i skolvärlden. Sagt ifrån under Samtalen. Nya vänner.
Största misstaget?
Slösa pengar, som vanligt.
Vad spenderade du mest pengar på?
Inte så jättemycket kläder i år faktiskt. Mycket glass och andra godsaker tyvärr. Köpte ett PS3!
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja. Fina ord från Kärleken och Vänner. December gjorde mig glad och stark.
Gjorde någonting dig riktigt ledsen?
29 maj. Vila I Frid Farmor <3. Samtalen har trappats upp på senare tid på året och krossat mig, även om det också gjort mig starkare då jag sagt ifrån.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
VNV Nation - Illusion
Absurd minds - Agitation
Plain White T's - Radios in Heaven
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Djupa dalar och höga toppar. Har precis kommit ur en djup dal och är påväg till den högsta topp!
Vad önskar du att du gjort mer?
Sparat pengar, struntat i godsaker, tränat. Det vanliga.
Vad önskar du att du gjort mindre?
Slösat pengar, ätit massa godsaker, varit lat.
Något du önskade dig och fick?
Ja. Dels blommor på min och Joacims sexårsdag.
Något du önskade dig men inte fick?
Jag trodde det, men i sista sekund av året ändrade det sig.
Vem saknade du?
Farmor
Årets musikupptäckt:
Fått massa nytt i Spotify. Johnossi tex.
Årets film:
Alice i underlandet
Scott Pilgrim
Årets album:
Nah..
Årets livekonsert:
Tivolirock under Kristanstadsdagarna.

Sammanfattning:
Psyket har inte varit det bästa men med hjälp av Kärleken och mina fina Vänner har jag kravlat mig upp. Speciellt med Kärleken är jag nu på väg upp i den högsta topp!
Min första begravning för den nära släkten ägde rum med fin sång, även om jag sjöng lite fel, och många tårat. Saknaden är stor och varje gång jag åker mot Enköping tänker jag att jag ska passa på att svänga in hos Farmor. Det kanske är dags att lämna 2010 och ta bort hennes nummer från mobilen. Ur minnet kan jag inte ta bort det dock..
Spelkonvent har räddat mig från vardagen, det tackar jag för. Många roliga (men även ångestfulla - typ Fury of Dracula) spel med fina vänner! Mindre Än Tre

Nästa år skall jag:
Ha samma mål som förra året: Minska på onyttigheter, spara massa pengar och fortsätta sköta studierna fint :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv: Filmen var bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback