Uppdatering på det nya kärleksåret.

Det bidde inget städande, fastnade vid datorn och spelade två rundor mahjong istället!

Joacim kom hem tidigare än vad jag trodde han skulle göra, med blommor! (!!!!) Underbara röda rosor som står ovanför mig på skrivbordets hylla. <3

Vi åkte hem till Anna och träffade trevligt folk, drack glögg och pratade. Några gick ut på Trappan, andra stannade kvar för att sedan gå ut till något annat ställe och vi åkte hem. Det var en mycket trevlig kväll!

Nu har jag lyssnat lite på lucialåtarna. Imorgon (söndag) kommer de gå på repeat eftersom vi ska ha luciatåg på måndag. ...och vi vill ju såklart att det ska bli bättre än i torsdags... Men det finns nästan ingen tvekan om faktiskt. Jag kan i alla fall låtarna bättre nu och jag tror det är samma för de flesta andra. Nu har vi haft några fler dagar på oss att smälta låtarna.

Nu är det dags att sova, Joacim ska upp och jobba även imorrn!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback