En helg utan Joacim

I helgen har jag haft en helg utan Joacim igen. Det är tråkigt och jag gör ingen nytta. Igår var jag hos Johan och fikade, åt mat och snackade skit. Det var trevligt.

Idag har jag krånglat med The Sims 3 och kommit fram till att jag ska ta en sväng till The Phone House imorrn för att (förhoppningsvis) köpa nytt minne, till datorn, ifall det inte är så dyrt. Det tar 15-20 min för spelet att stänga av, förstå då hur det är att spela det (!) och så kan vi ju inte ha det!

Imorrn har vi uppsatsseminarie gällande metod-delen. Jag har fått en kamrat att göra B-upsatsen med, det hade jag inte förut. Skönt att ha någon att ventilera med :).

Joacim är på väg hem nu så jag ska ta ett ryck och plocka undan lite! Jag hade tänkt att ta en städdag idag, men det blev en slappdag istället! Men jag vill gärna att det ska synas NÅGON förändring när han kommer hem!

Sen ska jag sova!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Godmorgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback