Facebook

Jag älskar facebook. Inte sidan i sig men människorna. Inte bara min vänner, utan alla som får för sig att skriva något eller starta en grupp. Nu är det populärt att göra gruppen som frågar om olika ting kan bli mer populära än politiska partier och dylikt.

Idag var det en vän som gått med i gruppen "kan den här ballongen få mer fans en djurgården"
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta... jo, det vet jag... Jag skrattar. Jag älskar alla felstavningar och särskrivningar.

Jag brukar stå utanför sport-bråken, men är inte detta en vinst åt djurgården? När en grupp som ska förnedra djurgården förnedrar sig själv.

Någon annan som älskar särskrivningar och vill uppleva gamla godingar eller kanske en och annan färsking? Kolla in denna sida
http://www.avigsidan.com/avigsidan/avigt008.html eller facebook ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback