Uppdatering

Jaha. Dags att skriva några ord kanske? Mycket som häner men inget som är jätteintressant (kanske)

Veckan och helgen har varit lugn och det väntar ännu en lugn vecka innan nya kursen drar igång. Jag har varit väldigt trött på senaste tiden, sovit 12timmar flera nätter i sträck.

Det visade sig att det var ett sött litet flickebarn i
Kattas mage! Många lyckoönskningar till er.

MÅNGA underbara studenter måste ta ett studieuppehåll vilket är tråkigt. Det är flertalet av dem som flyttar och jag inser att jag aldrig kommer träffa dem igen - bara på facebook.

Igår tittade vi på "how i met your mother", så nu är vi uppdaterade igen. s5e11 vill jag aldrig se igen. Ett jobbigt avsnitt som får mig att inse att jag har många känsliga frågor att fundera över. Får se när jag tar tag i det.

Igår fick vi tvätten ren och jag fick även ett sugmärke i pannan. Knasjocke.

Jaha, då har jag skrivit några ord. Joacim går strax till bussen och jag till sängen igen.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sugmärke i pannan? :P Låter intressant

Kul att du uppdaterar iallafall, jag gillar. ;)



Kram

Postat av: Alexandra

Heej =) Inte visste jag att du hade blogg =) Men nu ligger den på mina favoriter ;) Visst är smyckena fina? Tycker hon är jätteduktig! Hon har sån fantasi =) Skrev du att jag tipsat dig? ;) Kram på dig

2010-01-18 @ 16:35:49
URL: http://fillejeune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback