Norrköping 25 juli 2010

Är tillbaka till Norrköping! Det blev lite ändring i planeringen när jag fick reda på att Joacim faktiskt skulle jobba hela helgen och därför inte komma till Norrköping. Det löste sig så att jag blev avsläppt i Enköping istället för Norrköping och idag tog jag bilen till Norrköping. Läkare och skobeställning är det som får mig att vara i Norrköping en vecka innan det är dags för Enköping igen.

I veckan måste jag räkna en massa matte. Får se hur det går.

Nu väntar jag på lite mat och tänker sedan gå och lägga mig om det går. Ska bli skönt att få sova i min (vår) egna säng för första gången på över en månad!

--------------

Nähä, det var visst inte imorrn jag skulle till läkaren... Det är den 26 augusti. Aja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback