Tivolirock

Det är Kristianstadsdagarna, varit fullt på torget sen förra fredagen. Igår var det även festival, tivolirock. Gillade "två-scener-spela-artister-på-varannan", men jag har ingen aning om vad de hade tänkt med festivalområdet!! Man fick ta med sig dricka in på området!!! Sen hade de ett "öltält" där man inte fick ta med sig dricka in eller ut ifrån.

Galet mycket fulla ungdomar var det i alla fall. Så mycket att de stannade kar hos mig hela natten i mina drömmar.

The Ark spelade. Fy, det gjorde uselt ifrån sig. Första låten var det mesigaste framträdandet jag sett! Lite "orka vara i Kristianstad, jag vill hellre vara hemma och sova"
Såg även Deathstars och Dark Tranquility. Enlingt mig: Första bättre än andra i musik, andra bättre än första i att vara på scen.
Nått punkisch hörde jag även när jag gick en sväng. Lät bra, men har ingen aning om vad det var jag hörde.
Johnossi var bra också! Såg inte hela, ville slippa gå samtidigt som alla andra människor.

Träffade Kusin en liten sväng också. Och Ola!

Natten avslutades med Twin Peaks s2e11 och nu är jag vaken och trööööött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback