kortslutning

Min hjärna har lagt av nu. Jag är totalt förvirrad och har inte koncentration till något. Idag var jag påväg till ett möte som jag har imorgon, bra där!

Jag fortsätter att förlora i Carcassonne. 23-14.

Henrik kommer hit i helgen och jag hoppas att jag kan få lite flow i matten som just nu gör mig rejält irriterad och uppgiven..

Jag vill att tiden ska gå fort så att jag får ta det lugnt på riktigt. Jag tror i och för sig att tiden kommer gå fort också, för jag har en del att pyssla med.
I helgen kommer som sagt Henrik hit. Sen är det matte i två veckor och jag måste ta 7bussen till Linköping hela första veckan eftersom de kör ändrade turer. Andra veckan går inte bussen alls, men då ska jag vara kattvakt i Linköping så det blir bra ändå. Nästa Helg är det Bork#8 och efter det åker jag (vi) direkt till katterna. Ska vara kattvakt åt Jenny och Stefans kattor och jag ska passa på att dansa en massa DDR eftersom jag är så dålig på det! Dansade en låt på LinCon och det kunde nästan inte ha sett sämre ut. Haha.

Den 24e har jag tenta. Sen ska jag äntligen till tatueraren igen och sen åker vi till Skåne. Det ska bli underbart att få komma iväg för en gångs skull och hitta på något! Som den dialektälskare jag är ska jag se till att njuta av skånskan <3 Vi får se hur länge jag blir kvar, kan vara kvar juli ut men så ska jag ju ha någon som står ut med mig också. Ska prata med folket om hur/när/om de kan ta hand om mig.

Nu ska jag andas lite och inte stressa upp mig för att jag är förvirrad. A n d a s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback