Skåneland

Jag befinner mig nu i Skåne. Kristianstad om man ska vara exakt. Jag trivs.
I lördags träffade vi Hans, mycket trevligt.

Jag hoppas på att mina drömmar ska börja avta snart. Inatt drömde jag om farmor, andra nätterna drömmer jag om han-den-trasiga och vissa nätter drömmer jag om allt och inget. Igår natt var det många som dog.

Sommaren spenderas med vänner-boxen och trevligt sällskap i Skåne. Men ingen Joacim. :( Han fick mer jobb och åkte till Enköping redan igår. Sommaren inkluderar även en massa spel! Mahjong i massor, i like!

Jag är ensam just nu, Henrik jobbar i princip alla nätter. Igår fick jag ett mms av Joacim med massa smultron i en tallrik. Inte snällt, jag älskar smultron! Omnomnom.

Tatuerade mig i torsdags. Om det är någon som läser som inte har sett den än, så ta det lugnt. Den kommer när jag orkar. Inte just nu bara.. Den läker fint i alla fall!

Idag har jag badat, varmt och skönt! Killarna var töntiga och gnällde över att det var kallt. "kärringar"

Jag är trött, jag ska sova.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback