Två år sedan

24 maj - Var jag fin i balklänning på en tråkig bal.
28 maj - Tog jag på mig den vita mössan som alla andra och hade en trevlig tid hos klasskamrat.
29 maj - Var jag i Luleå hos Kompis ovetande om vad jag skulle mista två år senare.
30 maj - Satt jag på ett tak i Luleå och solade
31 maj - Var jag och tittade på Joacim och övriga Lumpnissar i Boden.
3 juni - Klarade jag uppkörningen galant och hade en trevlig tid hos klassföreståndare och senare klasskamrat.
5 juni - Student. Galet trött och konstaterade att studenten är överskattat.
6 juni - Ett år äldre. Släkt och vänner gjorde min dag "långt upp i skogen där vägen tar slut"

Jag hade fullt upp för två år sedan. Det har jag egentligen i år också, på andra sätt, men det har fallit bort...

Skåne ska få smaka lite på mig i sommar. Blir det som jag planerar så tillbringar jag juli månad i Skåneland. Träffa lite vänner, spela mycket spel och koppla av.

Kommentarer
Postat av: Zandra

Skåneland i juli gumman, Är det sant?? :) ska ju jag med! :D <3 Kramar!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback