"Borde inte du flytta från stan när du vet att ingen gillar dig"

Vilket citat jag kommer med, va? Det är inte sagt till mig och jag vet inte vem som sa det, men jag vet till vem. Jag fortsätter citera Strindberg som sa "Det är synd om männsikan"

Ska vi gå tillbaka till att låtsas som att mobbing inte finns? Flytta på den mobbade eftersom ingen gillar honom/henne? Förintelsen, det är bara påhitt det också antar jag?! Herre gud. Ska vi behöva låta "dem" vinna genom att springa och gömma oss? Ska vi ha svansen mellan benen och skämmas för att alla andra är moraltanter, fulla med förutfattade meningar och skitsnack?

ÅH!! Jag blir så irriterad och jag hoppas verkligen att personen till citatet i rubriken är max 13 år och inte upptäckt att det finns mer orättvisor än att de inte kan få sin tredje häst eller att deras nya jeans bara kostade 1200 kronor när kompisens faktiskt kostade 1600!

Jag brukar vara rätt bra på att ha överseende med idiot-människor men just nu önskar jag bara att de alla ska vakna upp och kanske lyssna på vad de säger?

Vakna, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback