Huvudvärk kan komma plötsligt!

Eller så kommer det stegvist som det gjort för mig idag. Drukit galet massa vatten under dagen utan att det hjälpte och sen svalt piller som inte heller har hjälpt. Att lägga sig och vila verkar vara det ända som hjälper, men ändå sitter jag här. Kanske för att jag vet att jag har svårt att somna med huvudvärk?

Det är lagom långa, väldigt underbara, dagar på VFU och det är kul att få se hur inskolning och arbetet kring kvalitetsrapporten går till!

Såg Alice i Underlandet igår (3D) och den var underbar, som väntat. En vän kommenterade att det var "lite Burton för att vara Burton" men jag tyckte det skrek Burton om den! <3

Det blev ingen kör idag pga huvudvärken och på lördag ska vi till linköping för att sjunga på tyska tillsammans med andra körer. Herre Gud. Undrar hur det kommer låta när kören blandar sig med nytt folk, när de inte lyssnar på varandra? Jaja, det blir säkert bra till slut.
Vet inte hur jag ska göra med kör.... Jag vill byta kör, men inte lämna denna för de behöver mer folk och det är ett underbart gäng. Men jag vet inte om jag kommer ha tid och ork att sjunga i två körer. Och SKÖN? Ska jag ge upp det?

Det behöver städas här hemma. Någon frivillig?

Kommentarer
Postat av: ellen

jag kan städa!! om jag får betalt!

2010-03-11 @ 21:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback