Igår slängde Joacim min förlovningsring

Betyder det att han inte vill vara förlovad med mig?
Nej, det var så att han la skräp brevid ringen och fick den med sig när han skulle slänga skröpet. Tur att jag kom på ringen direkt efter jag hade duschat så att den inte hade hamnat långt ner i påsen eller ute i soprummet. Hade blivit dyrt, för vi tog ingen försäkrning på ringarna. Kanske var dumt att inte ta någon försäkring, men vi räknade på att om vi försäkrade dem i några år så skulle vi vara uppe i samma summa som vi köpte dem för ganska snabbt eftersom de inte var så dyra. Då kan vi lika gärna köpa nya om vi klantar oss (fast det är ju dumt att klanta sig, speciellt innan det ens gått ett år).

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ojoj. Vilken tur att ni hittade den snabbt då! =) Galet annars


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback