LAN

Japp, nu är det LAN igen. Jag är lika bestämmande som vanligt och försöker få folk att förstå att de inte kan spring runt överallt bland kablar, ska städa efter sig i köket och ska komma tidigare (eller höra av sig och säga att man kommer sent) om man är CREW. Vissa har svårt att förstå, samma visa varje LAN... Jag andas. försöker slappna av och andas lite till. En rolig sak är att alla platser är uppbokade och nu finns det bara så pass många lediga stolar, så att det går att räkna på ena handen! Får se om de dyker upp. Kul Kul!

Jag har ont i magen.

Imorgon (idag) är det avskedsfest för Matilda. Jag är underbart glad för hennes skull men jag kommer att sakna henne. :( Som Matilda själv sa: "Vi kan ju inte tappa kontakten, vi har ju varit vänner i snart en oändlighet!" Jag tackar och bugar för att internet finns.

Jag är ganska bra på att försöka hålla kontakten, i alla fall med de som visar intresse. De andra verkar ju klara sig utan mig. Deras förlust.

Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar

Tack för rart besök!

Ha det gott!

Hälsa alla!

Kramar!!

2010-03-27 @ 22:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback