Måndag 29/3 2010

Jag sov 12h inatt, jag antar att det betyder att jag behövde det. Var vaken en sväng mellan 8 och 9 när Joacim konstaterade att han missade bussen han hade tänkt och ta - tills han gick. Men annars sov jag hårt.

Hade gubbar på balkongen idag så det var lte läskigt att gå förbi köket till och från duschen, men jag lyckades snita dit när de tittade bort och när jag var klar så var de inte kvar. Får se om de kommer tillbaka imorgon.

Jag har haft möte med Halvkasst idag. Det blir inte lätt för oss, för det ändrar allt känns det som! Nolle-p ligger inte där det brukar (förlorar en hel helg) och uppropet gillar jag inte alls vad det verkar nu! De ska ändra uppropet till att man ska skriva upp sig själv på en lista eller något sådant. Gillar det inte, för det tar bort en stor chans för alla att få synas! Vi fadderister, och faddrar får dem att synas under Nolle-p, men att få komma till uppropet och svara när ens namn ropas upp är en trygghet. Nu känns det som att "vi bryr oss inte om vem du är, skriv upp dig på listan så slipper vi engagera oss". Jag vill ha ett möte med personen som bestämmer så att jag får svar på VARFÖR de gör så här..

Håller på fixar ett möte mellan Halvkasst och Foul (fadderiet i Linköping), jag tycker att det ska bli jättekul att träffa dem och se om vi kan hitta på nått kul! Kanske inte under nolle-p när det är så mycket annat som kommer att göras, men jag skulle gärna se att vi hade en gemensam fest eller så!

Imorgon skriver Joacim sin första salstenta, hoppas det kommer gå bra. :)

Hoppas min kropp har sovit klart nu så att jag kommer till skolan i en bra tid så jag kan jobba med KUarbetet. Måste sätta igång med rapporten också, för den ska in mycket tidigare än vad jag trodde. Hoppsan... Den ska in på ondag och inte tisdag nästa vecka som jag fått för mig. Men men! S¨kan det gå. Jag skriver bäst under press så det löser sig ;) Annars får jag justera den i efterhand.
Jag kanske ska jobba med rapporten istället för arbetet imorgon... Jag har börjat lite med arbetet här hemma, så nu är jag igång i alla fall! Jag kan ju fortsätta med arbetet när rapporten är klar. Så får det bli.

Nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback