Nu var det slut för ett tag igen

Jaa... VFU är över för denna period också, men vecka 18-20 är det dags igen i alla fall! :D Barnen har varit lika underbara som vanligt och de blev lite ledsna över att jag inte skulle komma nästa vecka... ska dock dit en sväng på torsdag för att hämta handledarresponsen.

Efter VFU svängde jag förbi Netto och handlade lite grönsaker och annat. när jag kom hem ställde jag mig på en gång och röjde i köket. Disk disk disk...  Nu är det bara några saker som ligger i blöt. Mina fötter värker, längar efter att mina tofflor blivit tvättade så jag slipper få så ont i hälarna! (Jag har kajal-skräp under ena tofflan som kladdar och de behövde tvättas annars också, men imorrn ska de tvättas)

Nu skriver jag om väldigt intressanta saker känner jag :p

Har hittat partvå hus som jag förälskat mig i... Det billigare är underbar och det dyrare är ännu mer nice! Det ligger en bit utanför Norrköping, men det är inget längre avstånd än det som vi är vana med från Enköping.
Nyfiken? Klicka på länkarna:
Det billigare
Det dyrare

Gillar verkligen det billigare! Kanske inte kaklet i köket, har ej bestämt mig än... Kanske är något som känns bättre än det ser ut på kort.. Nackdel är att det är delad tvättstuga. Kanske är bra, beror ju på hur snabbt och lätt man kan få tvätt-tid, men annars vill jag gärna ha egen tvättstuga, som det finns i det dyrare.
Det dyrare är två våningar, har en underbar planlösning och ett fint badrum ;) MEN så kostar det 675.000 i utgångspris också medan det billigare "bara" ligger på 375.000.

Det är alltid tillåtet att drömma <3
Nu ska vi ha fredagsmys med Emma och Martin! Tacos står på menyn :)

Kommentarer
Postat av: annabananana

ska ni flytta till hus nu? :o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback