Rymdententan

Nu har jag skrivit rymdententan för tredje gången.... Hade lite fel teknik (men ändå rätt) när jag pluggade för jag kunde svara på de stora frågorna nu, men inte de små. :p haha. "De kunde jag innan" tänkte jag, men de blev ju borttappade av faktan till de stora. Men nu är jag insatt i både de stora och små frågorna och jag vet att om jag hade repeterat de små så hade jag klarat tentan... Så, OM det blir en nästa gång så kommer jag klara den då. Jag vet inte hur mycket som behövs för att klara denna tenta... Antingen får jag ett U eller så har jag precis klarat den. Det återstår att se. Nu kopplar jag av en stund innan det är dags att gå till kören och sjunga. Nej, jag ska inte sjunga för jag är förkyld. Men jag ska i alla fall gå dit och kanske lära mig något nytt.

Träffade en klasskamrat, och hennes lille fine pojke, på vägen hem.

Ojsan, kollade lite i mina anteckningar och ser att jag blandat ihop två personer på provet.. Aja.. Så går det när man läser om en massa gubbar.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Varför ska du kunna om rymden?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback