Två av de saker jag brukar titta på när jag vill muntras upp!

Cyberg säger:
Du är inte rädd för att prata med folk du inte känner, till och med duktig på det, trevlig, söt, snäll och orädd för nya utmaningar


Matilda skriver:
Magga (Magdalena): Egentligen så fanns hon ju redan i mitt liv innan jag ens var född i och med att min mamma tog hand om henne på BB när hon föddes. Men då var jag ännu trygg i min mors mage så det visste ju inte jag. 
Sen så andra gången jag träffade henne (som jag verkligen vet) var då min bror skulle sälja sin moppe. Då var hon och tittade på den, men jag brydde mig inte om henne eftersom jag hade viktigare saker för mig. Men jag nämnde henne för några vänner som hon gick i samma skola som och då fick jag genast höra vilken hemsk människa hon tydligen var. Hon hade tagit en annan tjejs pojkvän tydligen enligt dom och hon var riktigt elak. Men jag tänkte ju inte så mycket på det eftersom jag inte kände henne.
Tredje gången hon kom in i mitt liv kom hon för att stanna (hoppas jag), jag hade precis blivit tillsammans med Jens och han pratade om sin goda vän Magga alldeles för mycket enligt mig. Jag började sakta avsky henne för jag hade ju hört vad hon hade gjort förut. Värst var det den gången då dom var uppe i Falun med skolan och Jens typ nämnde Magga i vartenda sms han skickade. Jag var otroligt svartsjuk och hatade nästan Magga. Men sen någon vecka efter tror jag det var så nämnde Jens att Magga hade blivit tillsammans med en Joacim. En lättnad för mig, då jag inte behövde misstänka att hon skulle ta min Jens längre. Sen så någon gång i början av 2005 träffade jag Magga.. Och jag insåg att hon var en snäll och trevlig människa. Har jag problem med Jens kan jag prata med henne och är det något annat så kan jag också prata med henne. Hon är en fantastisk vän som jag älskar väldigt mycket!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag menar det där fortfarande även om jag inte längre har problem med jens. Haha. Älskade fina magga. Du är en jättefin människa. Jag saknar dig! Tusen kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback