God morgon

Blir sviken om nätterna, den där sömnen går inte att lita på.. Inatt har jag vaknat en sisådär 2 meter många gånger. Nu sitter jag här igen, väntar på att min kropp ska vakna. Det blir en dag på förskolan, idag, om inte kroppen skriker till innan det är dags att gå. Sen kommer jag kunna ta det relativt lugn i helgen. Joacim åker om någon timme och kommer hem igen på lördag. Jag är fortfarande dålig på att vara ensam, får se hur det går. Tur att det finns internet. Måste dock ägna mig åt skolarbete. B-uppsats och en uppgift som fallit bort ur mitt minne från VFU. Jag är orolig för hur det ska gå på torsdag, när det är vårfest på förskolan. Vi ska ha lite pippi-tema med inte nudda mark och så, men nu har jag ju varit sjuk i princip hela veckan och har inte hört någon planering. Det löser sig säkert idag.

Nej, nu ska jag leka zombie ett tag till.


---------------------------------

Kroppen har skrikit. Några gånger... Jag bli hemma. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback