Jag älskar mitt blivande jobb

Helt underbart att komma till förskolan idag. Jag känner mig fortfarande inte helt frisk och jag tror jag har lite feber... När jag kom dit så möttes jag av "HEEEEEEEJ MAGDALENA!!!" och "Hej!! Vad fin du är idag" av barnen. Deras ord träffar rätt in i hjärtat och jag ler med hela min själ.

Jag var Pippi på vårfesten. I Pippis skattkista fanns det en massa andra saker än guldpengar.. Barnen hade i förväg bestämt vilka sånger de ville sjunga för föräldrarna och sakerna symboliserade en var sin låt. Tillsammans sjöng vi och när vi kom till botten upptäckte vi att det fortfarande inte fanns några guldpengar... Men som tur var fanns det en uppbyggd hinderbana och alla vet ju att man får en guldpeng när man klarar av hinderbanan! Med guldpengen kunde alla gå till Villa Villekulla och köpa sig en dricka!

Det var även knyt och jag trivs underbart bland pedagoger, barn, målsmän och släktingar. Jag önskar att jag kunde stanna.

När det var dags att gå hem fick jag många kramar och även några pussar.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Barn är underbara med deras kommentarer ibland. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback