Lincon

Det är trevlift, som vanligt, men detta är det sämsta Lincon som jag varit på. Dåligt med folk som har hjälp till och planerat och många roliga saker som fallit bort.. :/ DÅLIGT!!

Vi spelade en hel mahjongomgång idag, alla vindar - 16 rundor. Håller på lära mig kombinatiner och poäng och sådant trams. Om 10h är det turnering. Får se hur det går, jag är ju fortfarande nybörjare. Hehe.

Har inte spelat så mycket annat än. Lite Dominion och andra spel som ingen skulle veta vad det var om jag skrev dem. Har spelat med de trevliga folket från Kristianstad som jag spelade med förra året! Förra året påbörjade vi ett långt spel klockan 07.00. Hehe, sånt är kul!

Sover hos Srefan. Skönt att slippa sovsal men lite tråkigt att inte bara kunna stiga upp och spela.. Men han bor bara 10 min bort i alla fall! Funderar på om jag ska åka hem en sväng imorrn eller om jag ska skita i det.. Får la se..

Jag saknar Joacim!! Men på söndag kommer han hem och då fyller han och min lilla systeryster år! 22 och 13!

klockan är nu 05.15, dags att avrunda!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Dags att sova vännen ?

Postat av: Matilda R

Vad tråkigt att lincon blivit sämre :(

2010-05-18 @ 13:28:03
URL: http://sameyetsodifferent.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback