Malmö

Vad är detta!? Ska man behöva flytta till Malmö för att få uppleva alla bra musikal?! Little shop of horrors gick bara där och det verkar som att Spamalot har samma grymma öde. "Spamalot kommer till Sverige", jo hej du... Baaah!! Hade det inte varit så jäkla långt ifrån allt så hade jag kunna bosätta mig där på en gång. Mööhh. Frustration. Men jag ska se Spamalot. Inte samma sak som att åka till London vilket jag helst skulle vilja, men jag ska se den.

John Cleese kommer på Sverigeturné också. 1000 spänn kostar biljetterna! Oiski poiski. Fast han kommer till Linköping i alla fall.

Nej, nu ska jag sova.

Natti

"If you smile when no one else is around, you really mean it"
(Andrew A. Rooney)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback