Siffror

Jag räknar ner tills sommaren kommer, med panik. Så mycket att hinna med!! Även om vi fått b-uppsatsen uppskjuten betyder det ju inte att vi ska sluta arbeta, vi vill ju vara klara innan sommaren ändå. Idag har jag intervjuat och nu ska allt traskriberas och kategoriseras med de andra intervjuerna.

Jag jag får snart plussa på ett år i ålder, spelar ingen roll. 20 eller 21, naah... I don't care.

Siffrorna på månadens CSN är betydligt lägre än önskat och jag är glad över att ha lite siffror sparade på kontot. Jag har inget sommarjobb, men jag ska läsa en sommarkurs i alla fall. Tänkte läsa två på halvfart men jag kom fram till att om jag vill orka med hela nästa år så räcker det med en kurs. Matte. Inte en massa litteratur som ska läsas. Men underbara siffror som kommer driva mig till vansinne eftersom jag glömt i princip all matte.

Eftersom jag inte ska läsa en massa studentlitteratur så tänkte jag läsa en siffra böcker i sommar, jag ser fram emot det!

Jag vill åka massa mil bort, till Skåne och Skövde, i sommar. Vi får se hur det blir med det.

Många sjuka timmar, jag är rastlös men orkar inte göra något. Det är hemskt. Många timmar på msn har dock gjort mig gott.

Sifferställningen i carcassonne mellan mig och Henrik är just nu 6-6.

Sist men inte minst: Siffrorna på vågen tickar neråt. Det känns helt fel samtidigt som det känns underbart. Vi får se om de stannar nu när jag har börjat kunna äta igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback