Dagens ord: Stress

Idag har jag mycket att göra och mycket jag vill göra. Allt detta går inte så bra ihop med att ha ont. Högersidan av nacken skriker på mig och vill inte skriva arbeten på datorn, men det måste jag. Har nu funnit en skön arbetsställning iaf.

Saker att göra:
- Komplettera VFU-rapporten, ska vara inlämnad onsdag
- Skriva klart repotage, ska vara inlämnad fredag
- Städa, det är möte här ikväll och det är fortfarande kaos efter tapetseringen.
- Baka till mötet
- Hämta bokade böcker på biblioteket
- Läsa böcker till nästa kurs
- Lämna tillbaka vissa böcker till nästa kurs eftersom lånetiden gick ut igår.
- Vill åka till Jysk och kanske köpa datorstol, behövs för ergonomin

Mest av allt vill jag bara vila och ta det lugnt eftersom det smärtar otroligt.. :(

Jag längtar till fredag, till Borås och BSK. Sen längtar jag till måndag, till kiropraktorn.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Näääe, fick inget mess. Mitt numer är 0704011201

Är så dålig på att meddela folk när jag byter numer :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback