Fredag-Lördag-Söndag

Jahapp. Inget vettigt har blivit gjort igår eller idag. Suck. Måste ta och göra det snarast! Massor av städ och plugg som borde fixas med. Olästa böcker är redan försenade till biblioteket - måste skumma igenom dem... I fredags hade jag i alla fall träff med gruppen och utsattes för grupptryck när ingen annan skulle på föreläsningen. Idag, lördag, har jag varit till Linköping en sväng och käkat pizza på Joacims faddertack. Det var mycket trevligt och planlösningen i lägenheten var underbar (höhö, jag har svårt att inte kolla sånt när jag är på nya ställen). Kvällen i Linköping började med en 40min promenad, så det gjorde inte lika mycket att det blev pizza.
Nästa vecka är det åter igen VFU! Wiiieee!! Jag hoppas av hela mitt hjärta att sömnen kommer vara snäll mot mig nästa vecka, blir så jobbigt annars. Få nått av läkarn för det kanske, jag vill inte! Vill klara mig utan tabletter, men det verkar inte som att det blir så.. :/

Söndagen består av körsång precis heeeela dagen!
10-16 är det körrep
17-? är det möte om ett stort körevent som kommer att bli av nästa år i Linköping.

klockan 18 skulle jag vilja befinna mig i Matteuskyrkan, för det är Bachkonsert där... Vi får väl se hur det går på mötet, jag kanske kan gå på konserten.

Nu är klockan mycket och jag är inte speciellt trött. jag hoppas på att jag somnar snart, annars får jag komma senare till övningen imorrn.

Joacim är kvar i Linköping. Jag åkte hem till Norrköping när de andra rörde sig ut. Jag skulle också ha stannat, men eftersom jag haft sådanna problem med sömnen så vågade jag inte chansa på att sova borta. Blir så jobbigt.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback