Hej Vinter!

Jag är kall, jag fryser. Just nu har jag nästan all på en gång, saknas bara en kopp varm choklad eller gott te.
Raggsockor + tofflor + tjocktröja + tända ljus.
Inatt hade jag raggsockorna när jag sov eftersom mitt element åkte till Enköping igår.
I Spånga har det nu kikat fram några kattungar och jag vill ha! Jag vill ha, men mina principer säger att katter inte hör hemma i lägenhet. Jag vill ha, men jag vet ju själv hur mycket vi snurrar omkring och inte är hemma. Nej, även om det vore mysigt så får det vänta.

Igår natt sov jag men natten blev ett bakslag. Därför ska jag nu ska jag städa mig varm, hålla mig vaken, och ikväll ska jag se på film nerbäddad i gosig filt, kanske utan att somna.


Kommentarer
Postat av: Katta

Stackars er ni har det inte lätt i skolan :P Även fast jag längtar tillbaka tror jag att det är nyttigt för mig att ha ett års "ledighet", kommer tillbaka med nya krafter liksom :) Lycka till nu och hoppas att kursen gått bra, eller går bra, jag har ingen koll ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback