Måndag 1 november 2010

Ny vecka, ny månad.
Det blev en sen natt och tidig morgon. Snart ska jag till kiropraktorn och plågas i njutning.

Igår vaknade jag tidigt, för att vara jag, och kunde inte ligga kvar i sängen pga smärta. Inte speciellt skoj.. Jag lyckades däremot finna en trevlig ställning i soffan där jag tillbringade några timmar med att spela FFXIII. Mycket film och lite spelande, ibland får man till och med spara både precis innan och precis efter en filmsnutt. Har inte kommit så långt, det verkar bli mer spelande ju längre man kommer. Sista timmen började det komma en jäkla massa valmöjligheter under fighterna, då bidde trötta och smärtfulla Magdalena förvirrad och fick Game Over två gånger.

Vi skulle ha tvättat igår, men vi var sega med att gå ner till tvättstugan så någon hann ta tiden efter att den gått ut till ombokning. De måste ha varit snabba för tiden går ut efter en halvtimme om man inte har låst upp och vi var där efter 40 min. Som tur var fanns det en tid för denna måndagskvällen, så kvällen kommer bestå av tvätt, massa tvätt.

Denna måndagen har bestått av opponering av VFUrapport. Jag lyckades snurra till det rejält för oss, jag sa fel opponeringsschema till en av tjejerna (vi var tre). Jag följde såklart det jag sagt sist och den tredje tjejen följde det riktiga schemat.... Detta resulterade i att jag och tjej tre båda hade opponerat på tjej ett och ingen hade opponerat på mig. Så tokigt det kan bli. Själva opponeringen var det inga problem med, men framläggningen däremot eftersom man ska berätta om de andras abeten. Bella var underbar och rättade sig efter mitt misstag och framlade min rapport. Hon gjorde det riktigt bra dessutom! All cred till henne idag. Jag kände mig som en BesserWisser under opponeringen när jag påpekade sakerna jag hittat. :/ Jag hoppas att det framgick att det inte är för att klaga utan för att hjälpa. Den rapport jag hade mest klotter i var min egna, oj vilket slarvarbete! Tänk om jag hade skickat in det där direkt till examinaorn. Haha. Galet. Men nu har jag kommenterat allt och ska åtgärda allt så snart som möjligt, den ska vara hos examinatorn på onsdag.

Nu är det dagt att börja göra sig i ordning för att, kanske, få ordning på nacken! Jag har föresten varit jätteduktig på att inte knäcka! Hurra för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback