Onsdag 17 november 2010

Igår kände jag mig pepp inför onsdagen. Jag skulle börja dagen med att gå upp i tid, åka till kiropraktorn och få hjälp med ett träningsschema, sen skulle jag hem och plugga och på kvällen sjunga fint i kör.

Nu blelv det inte riktigt så.

Jag somnade inte ordentligt - för tredje natten i rad - utan somnade strax innan 4nånting. Jag somnar tidigare för var natt som går, det är positivt iaf. När Joacim gick mumlade jag säkert nått konstigt och hade inte en tanke på att jag hade en tid att passa. Somnar om och är helt död. Vaknar 11.10. ÅHNEJ! Jag kommer på att jag hade en tid att passa 10nånting och rusar upp. 10.15, helvete. Ringer och ger en förvirrad ursäkt och ska bli uppringd senare för att kanske få en ny tid. Jag har huvudvärk också och jag tror jag har feber.
Bra dag! :'(



Jag har nu fått en ny tid och hon som ska hjälpa mig med träningen låter underbart snäll :)
Nu ska jag kompensera min tappade träning med att träna på wii fit! (min tränare kommer ha glömt mitt namn, för det var så länge sedan jag spelade)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback