Tisdag 30/11 2010

Sista november. Imorrn är det december och jag har ingen chokladkalender (!!!). Igår var det skoldag, idag har jag haft fullt upp med det ena och det andra och resten av veckan ser lika full ut.

Måndag: Skola. Körrep. Kören blev inlåsta på caféet tills securitas kom och öppnade, spännande kväll.
Tisdag: Plugg med Anna. Biljettförsäljning. Plugg. Programbladsvikning (resulterade i ett djupt paper cut när jag skulle lägga ihop alla när jag var klar). Inköp av 20 luciaband. Hittade även en bortappad plånbok på Kåkenhus. Hade tur och hittade ägaren ganska snabbt också, hon var kvar på Kåkenhus.
Onsdag: Träffa gymnast hos kiropraktorn. Biljettförsäljning. Plugg. Infomöte (Halvkasst och Helgrymt)
Torsdag: Skola. Kursutvärdering. Skola. Konsert.
Fredag: Plugg inför tenta som är nästa vecka. Konsert.
Lördag: Konsert*2

Jag har fått tillbaka lite skolgrejer. Fick fina resultat och jag är så överglad! Efter att slit för inget i gymnasiet så får jag äntligen lite resultat!
På VFUrapporten fick jag VG-. Minuset syns inte, så jag fick VG vilket var det högsta man kunde få.
På salstentan om svenska skrivregler, som man bara kan få G på, fick jag 59 av 68. 42 var det som behövdes.

Det är skönt att det rullar på nu efter en dyster period! Jag och Marie ska bara slänga ihop det sista som ska kompletteras på B-uppsatsen och så ska jag göra klart ett reportage....sen har jag inga rester längre! :D Men det får vi och jag fokusera på efter tentan som vi har nästa vecka.

Juste. Joacim är och har introduktion på Media Markt, han fick det där jobbet jag tipsade honom om! Jag fick inte det som de ringde om dock. Men det gör inte så mycket, jag glädjer mig åt att må bra och att Joacim fick ett jobb :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback