Wii fit

Det var allt för länge sedan jag spelade wii fit. En sisådär 2,2 kg i fel riktning sedan. En period var jag jätteduktig och rockade rockring så det stor härliga till. Sen var det massa saker som satte stopp. Knän och fötter och sånt där trams. I julklapp, förra året, fick jag det nya - wii fit plus - av Joacim och jag kan räkna de gångerna jag använt det på ena handen.

Nu har jag iaf tränat med det i 45 min (ej inräknad Mahjongpause). Lekt pingvin, åkt snowboard, skakat rumpan, cyklat, varit awesome kung fu-nisse och rockat rockring. Kung fu är min nya favorit! Att rocka rockring ligger nu på andra plats. Visst, rockringen är fysiskt jobbigast men kung fu var galet kul! Får dock inte tillräckligt med poäng för att få den sista stjärnan *mutter mutter* men det kommer väl efter lite nötande antar jag! För nu ska jag nöta. (Yeah, right. Den har vi inte hört förut)

Någon som inte tror mig att rock ring är jobbigt? Kom hit och testa! 10 minuter (5min åt höger och 5min åt vänster)

En fin bild från sommaren 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback