Baksmälla

Jag kan tänka mig att det är så här en baksmälla känns.

Jag hade besök av
Juliana igår. Dator, Serier och frukt sammanfattar kvällen fint! Tack för det fina besöket, välkommen åter! När hon gått så slocknade jag totalt, supersnabbt. Äntligen sömn! Jag har däremot drömt sjukt mycket om det ena och det andra och vaknade 11 timmar senare med världens huvudvärk och illamående.

Nu ska jag ta en huvudvärkstablett, ta ett bad och klura ut hur jag ska göra med mat. Ska jag passa på att äta sushi nu när Joacim inte är hemma kanske? Vi får la se. Joacim är alltså borta i helgen, han är i Enköping. Det finns många saker jag tänker på i Enköping, bra och mindre bra saker, men de tänker jag försöka att blunda för just nu..

Igår tittades det på bowling på TV, jag saknar det.. Jag saknar tjejerna jag spelade med, den roliga tiden vi hade innan alla kände sig trötta och tvingade att spela. B1 & B2, Alliboppa, Sex på bordet. Aaahh... Tanterna i motståndarlagen antingen avskydde oss eller tyckte att det var roligt att vi hade så kul. Vi vann inte mycket, men kul hade vi!

Imorgon är det gudstjänst i Matteus. Ska sjunga fint med kören och kanske tända några ljus.

Kommentarer
Postat av: Juliana

Varsegod! :)! Jag kommer gärna förbi en annan gång :)! kramar!

Postat av: Cecilia

Min man tycker inte heller om sushi, dom är märkliga.

Förresten chokladen kommer om TVÅ veckor, så vi får vänta lite att mumsa på den :P

2010-10-05 @ 08:21:17
URL: http://ivitaskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback