nya tapeter

Snart är det nya tapeter i lägenheten! Tog bara två år ;) Riva tapeter gick galet lätt på vissa bitar. Det är ju därför vi tapetserar om, eftersom tapeterna lossnat och hängt på väggarna. Joacim och Calle håller nu på slipar efter spacklandet och jag ska plugga.

Vad händer annars?
B-uppsatsen är klar nu, ska ha semniarie torsdag vecka 44, vi kommer väl bli totalsågade och måste komplettera... Men det spelar ingen roll, då är seminariet avklarat i alla fall så kan vi pyssla med uppsatsen när vi faktikt har tid.
Jag har en tenta på måndag, den handlar om svenska skrivregler. Här tror man att man kan detta med svenska.... Men när vi hade redovisning kring boken så for detta genom huvudet: "det där felet gör jag... och det där och det där och det där... Aha.. Bikini's säger man alltså inte. Nähä.." Aja. Det ska nog gå bra ska vi se, de flesta saker gör man ju utan att ha lärt sig alla regler kring det.
Kiropraktorn har gett mig "knäckförbud" för att nacken ska få en chans att läka. "Vissa gör ju det här med knäckandet till en grej", sa han, men inte jag nej.. Absolut inte, det blir inga problem det här! Johejdu... Jag kommer ständigt på mig själv att vara påväg och räta till nacken när jag känner obehag. Men jag är ändå ganska duktig och hinner avbryta mig själv. När vi skulle boka ny tid så fanns det bara de två kommande måndagarna att välja på. Eftersom jag har tenta på måndag så blir inte nästa tid förens nästa måndag. Hade varit skönt att få det nu på måndag, men att skriva tenta efter att man varit hos kiropraktorn känns inte som någon bra idé faktiskt. Något som är bra är att de första fyra besöken går på högkostnadsskyddet ;) Sen ska jag höra om det går att hitta nått som gör att det kan fortsätta vara gratis. Kanske kan gå om man tjatar lite med habliteringen, om det finns någon här? Kiropraktorn ser att både ryggen och nacken är sned och att svanken inte hjälper till att hålla smärtan borta från ryggen.

Nu ska jag plugga och kolla på (den larviga?) filmen på 6an.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback