Tisdag 26/10 - 2010

Tenta igår, antar att jag blev G. Lite småmissar vet jag att jag gjorde, men jag antar att det inte kommer dra mig under G (peppar peppar).

Dagen skulle bestå av läsande och skrivande men har bestått av huvudvärk och gnäll. Jag blir mer och mer stressad eftersom jag verkligen behöver jobba med den rapport som ska vara inlämnad på torsdag. Jag har inte kommit någonstans på rapporten :( Jag vet vad jag ska skriva om i alla fall, gäller bara att få fram litteratur till det. Jag har några böcker här så jag hoppas att det ska gå bra.

Har pluggat i (väldigt) korta perioder. Haft massa ont. Stressat upp mig. Kopplat av med någora partier Mahjong med
Jon, men eftersom det är vid datorn har det inte hjälp mig speciellt mycket i huvudvärks-frågan.

Jag vill lägga nacken till rätta!! MEN jag har ju detta knäckförbud och ska inte till kiropraktorn förens på måndag. Kommer bli en lång vecka detta...

Imorrn ska jag till kuratorn igen. Vet inte hur mycket jag kommer ha att prata om nu, känns som att jag sagt allt. Denna känsla är kanske ett tecken på det här med kurator inte är något för mig? Vi får la se imorrn. Imorrn hoppas jag även att den jävulska huvudvärken ska vara mindre. Att den ska vara borta helt känns som en bortkastad önskan, men jag hoppas ändå.

Kärlek och Glädje

Kommentarer
Postat av: 1337hackern@soclog

:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback