Den där sömnen

Den kan man inte lita på. Jag sovit skit i tre nätter nu, så inatt kommer jag nog kunna sova gott. Jag är sjukt trött, har hållt mig vaken ett par timmar nu för att inte somna för tidigt, men nu börjar klockan bli lagom för att sova!
Jag har huvudvärk så det bidde ingen kör för mig idag. Under dagen har jag låsats att jag varit jättepigg, så dagen har gått fint. Imorgon är det friluftsdag  med hela skolan, ska bli kul att se dem köra lite friidrott! Tråkigt att friluftsdagen ligger på en fredag bara, för det tar mycket av tiden från de estetiska ämnena för mina elever.

Jag trivs underbart bra och mina elever är hur goa som helst! MEN jag tror inte att jag är redo att bli svensklärare än, som det känns nu. Jag är alldeles för...oallmänbildad för det än så länge. Jag vill inte bli den läraren som inte kan svara på något, som blir helt till sig om något i planeringen inte blir som "det borde". Jag hade en sådan lärare i gymnasiet, huuaa..

Jag hoppas på att känslan om att inte räcka till kommer försvinna..

På tal om känslor så har jag tagit mig i kragen och kontaktat kuratorn. Får se hur det blir med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback