Ego på topp!

Idag boostar jag mitt ego genom att anta att allt handlar om mig, när det handlar om bra saker. Hehe, det behövs sådana dagar ibland.

"Haha roooligt jag såg Magdalena idag eller som jag kallar henne Generalen bara för att hon är just det för halvkasst ^^! Hehe :) ! jag gillar att det finns så mycket snälla människor som går på detta campus, jag blir glad av det :D !"

"Like if you met someone really awesome in 2010"

Nu ska jag klä på mig och åka och handla en sväng. Ikväll är det tvätt som står på schemat. ...och matlagning, jag kommer inte betala 42:-/måltid för skolmat på mina VFUveckor som jag har nu två veckor framöver.

Jag saknar mina vänner som är spridda över världen - Japan, Jersey, Skåne. Jag vill ha massa pengar och hälsa på alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback