Idag har det varit en bra dag

Ja, det har varit en riktig bra dag faktiskt. Det har inte hänt så jättemycket, men jag har varit fruktansvärt glad! Var galet trött när jag vaknade, men glad.
Vi har mofflat i oss pizza och städat lite.
Vi har fått en ny kompis, han heter Bosse och bor i ett av våra handfat. Han har en massa ben och har skrämt mig två gånger, men nu har jag vant mig vid honom.
Jag har vunnit stort över Henrik i carcassonne. Vet inte riktigt hur det gick till, men vann gjorde jag!
Nu i kväll har SKÖN haft uppträdande, det gick la bra.
Jag märkte att jag måste få nya inlägg till mina skor, han har inte gjort dessa mjuka så jag får massa ont i hälarna..
Nu ska jag ta och spela något. Vill äta också, för jag är tokhungrig, men ja vet inte vad. Får rota lite i skåpen...

Kommentarer
Postat av: Sofia

sv: ja, så är det väl. :) <3

Postat av: Matilda

Harligt med bra dagar! Det gillar vi! Hoppas du far manga manga mer sadana! Saknar dig fina vaen!



Kram

2010-09-26 @ 11:54:36
URL: http://bajenflicka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback