VFU

UNDERBART!
Min handledare är klassföreståndare för en 4a och har även lektioner och en annan 4a. SO och Svenska. Idag har barnen lärt mig massor om Östergötland! Känns som att jag kommer få ut en hel del av detta år, haha. OCH klasserna är musikprofiler - musikklasser! Var med på ena klassens musiklektion. Ojojoj vilka duktiga elever! Dessa elever har alltså sökt in och gjort intagninsprov för att få börja i dessa klasser när de gick i trean. De är underbara i alla fall.

Eftersom min nya VFU ligger tre minuter från min nya så svängde jag förbi där, när min dag var slut, och hade svårt att ta mig därifrån. Jag saknar min gamla VFU! Det har hänt så mycket sedan jag var där sist och jag ska snart dit igen och se ett par genombrott som hänt!

Aja, hur mycket jag än saknar min gamla VFU så trivs jag fruktansvärt bra på den nya! En dag har jag varit där och kanontrivs.

Allt känns bra just nu fastän hälsan inte är den bästa.

Kommentarer
Postat av: Sofia

sv: Nja, asså jag gillar inte all kinamat, men det som jag har smakat hittils är gott. ^^

Fiin blogg! :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback