Don't stop me now 'cause I'm having a good time

Idag är en sjuhelvetes bra dag! Jag vaknade till en klarblå himmel, otroligt glad och fruktansvärt knasig. Jag har hunnit varit jobbig mot Joacim så att han skulle vakna, gjort två uppdateringar på facebook, ducsha och ätit frukost - innan klockan 10! Kors i taket!

Idag ska SKÖN ha sjungningar. Klockan 12 är det samling i Hageby och vi sjunger klockan 13.00 (15min) och 14.50 (10min). Mellan sjungningarna ska jag äta sushi! Hurra! Efter andra sjungningen åker vi till Sörping för att kika in på Korps och sedan äta glass på Smultronstället som öppnar idag, världens bästa dag! SKÖN har ytterligare en sjungning ikväll, vid Söderledskyrkans brasa. Myspys! Jag kan inte alla sånger vi ska sjunga, men jag har ett humm om dem i alla fall.

Annars så har mitt högra bröst bestämt sig för att börja läcka mat. Spännande - eller? Nu måste jag ha BH...

Ha en underbar dag!
<3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Harligt glad jag blev av det har inlagget. Valdigt synd bara att vi inte hann traffas nar jag var i Sverige! Kram!

Postat av: Cecilia

Aww, vill också ha sushi! Mima brukar gå fint när man inte kan låtarna :P

2011-05-05 @ 19:25:00
URL: http://ivitaskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback