En fin vän

Jag har en fin vän. En vän som är långt bort, men samtidigt väldigt nära! Avståndet är alldeles för långt, men jag vet att hon alltid finns för mig även om vi inte träffas så ofta. Länge har hon funnits i mitt liv, på ett eller annat sätt, och även om hon inte alltid har tänkt de snällaste tankarna om mig så har i alla fall hennes mamma gjort det ;)
Här är en smickrande bild på oss, som är tagen förra sommaren.
Här är en annan smickrande bild som är äldre!

...och här är en kul bild på hennes bror och mig!


Matilda är fin och monstret i magen vill gärna ha en sådan fin tjej till Gudmor, vad säger den fina vännen om det?


Kommentarer
Postat av: Matilda

JAJAAJaJAJAJA! Tack! Ska gora mitt absolut basta for att vara en bra forebild for den lilla! :D <333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback