första mars är så långt bort!!

Jag vill att det ska vara första mars redan nuu!! Ringde och beställde tid för ultraljud vilket blev den första mars. Jag antar att någon av mina få läsare inte har missat att jag ska bli mamma? Happyface!

Har mått ganska dåligt ett tag, men klarat mig från att ha toaletten som bästa vän i alla fall. Blodtrycket har aldrig varit speciellt högt, och nu är det ännu lägre.

Ska kila iväg till bussen och bege mig hem till Norrköping för att pyssla med grammatikstentorna jag nyss skrivit ut. Får se hur det går.. Ska roa mig med att renskriva föreläsningar och seminarium också. Lite pilar här och där i mina anteckningar eftersom föreläsningarna är sjukt förvirrande. Hon skriver lite här och lite där och tavlorna är inte alls som våra anteckningsblock så allt blir knas. Aja.

Skriver mer sen! Nu kan jag äntligen prata klarspråk om vad som händer :D

Beräknad förlossning: någon gång mellan 28 augusti och 6 september eller något sådant. Får kanske mer koll på det där den första mars! Läääängtar till att se och få bild!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Miiiih så spännande!

Postat av: annabanana

grattis till er båda!!!! :)

2011-02-23 @ 21:49:28
URL: http://kkoukla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback